En liten fågel viskade nog versen.

sitter här hemma efter en underbart god middag med min kära manna och bror på chez la'mie och nu sitter jag och dricker flädersaft och målar lite på en tavla i en tavla haha eller hur man ska uttrycka sig, och kollar på "the devil wears prada och saknar min älskade emelie <3 min vackra sång fågel <3 och jag längtar tills midsommar då jag förs ska jobba och sen spendera helgen med min älskade familj och min vackra flickvän med femkamp god mat och rikligt med alkohåååål haha <3 sen jobba på söndagen iofs då lär det bli jävligt men ändå det kommer bli nice :)
börjar att jobba vecka 25 och ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med min fina och låta sommaren komma och fylla mina lungor med luft och min hud med en fin sommar bränna åka omkring på min longboard med bara lycka i kroppen :D
love it love i love it nu ska jag fortsätta kolla på min film <3
ibland inseer jag bara som en blixt hur jävla lycklig jag är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0